Rebranding Foliodress – direct mail

Na jaře roku 2007 se společnost HARTMANN – RICO a.s. rozhodla spojit všechny součásti jednorázového oblečení pro operační sály pod společnou značku Foliodress. Tu jsme představili jako systém, na který se mohou lékaři vždy spolehnout. Za hlavní nástroj jsme zvolili direct mail a inzerci v nejdůležitějších časopisech pro zdravotnické profesionály.

Hlavním sdělením direct mailu bylo, že kombinace různých typů produktů není efektivní. Naopak Foliodress díky své variabilitě a špičkovému zpracování zaručuje nejlepší výsledky. Variabilitu systému jsme demonstrovali na figuríně, která názorně ukázala pestrou škálu užití Foliodressu. Jako zastřešující slogan jsme pro zdůraznění hlavních kvalit sytému zvolili trojsloví Bezpečí – jistota – pohodlí.

Zadání: Prezentace systému Foliodress

Výstup: Jako hlavní přednost systému Foliodress jsme zvolili jeho variabilitu. Direct mail jsme proto postavili na jistotě kvalitního výsledku při libovolné kombinaci součástí systému Foliodress. Sdělení podtrhl slogan Bezpečí – jistota – pohodlí.

Rebranding Foliodress – direct mail
Rebranding Foliodress – direct mail
Rebranding Foliodress – direct mail
Rebranding Foliodress – direct mail
Rebranding Foliodress – direct mail