Rebranding Foliodress – inzerce

V rámci rebrandingové kampaně Foliodress jsme pro společnost HARTMANN – RICO a.s. vytvořili dva inzeráty, které byly během léta 2007 publikovány v odborných časopisech pro zdravotníky. V obou případech jsme pracovali s variacemi sloganu Bezpečí – jistota – pohodlí a kladli jsme důraz na variabilitu a funkčnost systému.

První inzerát byl vkládaný čtverec o rozměrech 15 x 15 cm a pracoval s jednoduchým srovnáním systému Foliodress a nevhodně zvolených kombinací jiných typů produktů. S nadsázkou jsme použili fotografii modelky oblečené do šermířské kukly, pláštěnky a úklidových gumových rukavic a oproti tomu jsme postavili fotografii profesionálně oblečené lékařky. Inzerci, kterou jsme vložili do časopisu Nozokomiální infekce, doplnil výčet hlavních benefitů systému Foliodress. 

Druhý inzerát jsme otiskli na 1/3 strany na výšku v časopisu Sestra. Vzhledem k menšímu prostoru oproti vkládanému čtverci jsme se omezili na seriózní fotografii modelky v operačním oblečení Foliodress, zastřešující slogan a popis hlavních benefitů tohoto systému.

Zadání: Propagace variabilního systému Foliodress

Výstup: Při vytváření inzerce jsme pracovali s motivem možnosti variabilních řešení systému Foliodress. Spolehlivost systému podtrhl slogan Bezpečí – jistota – pohodlí. Inzeráty jsme pak umístili do médií, která nejefektivněji oslovila cílovou skupinu sester.

Rebranding Foliodress – inzerce
Rebranding Foliodress – inzerce