Kampaň Foliodrape, Foliodress

V březnu roku 2006 jsme začali spolupracovat se společností HARTMANN – RICO a.s. na propagaci jejích značek Foliodress a Foliodrape. Naším úkolem bylo vyzdvihnout jedinečné vlastnosti jednorázových operačních textilií oproti převážně používané bavlně a jednoznačně odlišit výrobky Foliodrape a Foliodress od konkurenčních produktů.

Pro všechny hlavní benefity jednorázových prostředků jsme vytvořili srozumitelné piktogramy, které jsme začali používat jak v inzerci, tak v tištěných propagačních materiálech i na prezentačním DVD. Staly se jednoznačným a funkčním motivem, který identifikoval hlavní výhody produktů Foliodrape a Foliodress, a navíc je jasně odlišil od konkurence.

Zadání: Propagace značek Foliodress a Foliodrape

Výstup: Zavedení piktogramů shrnujících hlavní přednosti produktů. Využití snadno zapamatovatelných piktogramů ve všech propagačních materiálech zajistilo systémům Foliodress a Foliodrape jasné odlišení od konkurenčních produktů.

Kampaň Foliodrape, Foliodress
Kampaň Foliodrape, Foliodress
Kampaň Foliodrape, Foliodress
Kampaň Foliodrape, Foliodress