BioVendor – firemní tiskoviny
Od roku 2006 jsme pro společnost BioVendor připravili již celou řadu firemních tiskovin. Jejich cílem je reprezentativní a přehledné představení sortimentu jednotlivých divizí společnosti. Tiskoviny všech divizí spojují jednotné korporátní grafické prvky: technicistní čárová grafika, šipka různých velikostí, přehledný čtvercový formát, čistota designu, vzdušná kompozice.
Jednotlivým divizím jsou pak přizpůsobeny grafické prvky používané na titulních a vnitřních stranách:
- Pro Laboratorní medicínu jsme zvolili velké fotografie přístrojů a detaily produktů nebo makrofotografie některých produktů a vektorové ilustrace.
- Divize Research and Diagnostics klade velký důraz na výzkum a vývoj. Z toho vychází i technicistní šedá nebo stříbrná barva a ilustrační kresby inspirované reálným mikrosvětem.
- Protože pro divizi Klinické produkty vytváříme prezentační tiskoviny s různými produktovými skupinami, zavedli jsme přehledné barevné odlišení tiskovin jednotlivých kategorií. Na titulních stranách jsou vždy použity koláže z fotografií prezentovaných produktů doplněné o technicistní čárovou grafiku. Pro tyto brožury jsme také připravili šanon se záložkami v barvách produktových skupin pro snadnou orientaci v sortimentu divize. Obsah šanonu lze také snadno uzpůsobit lékařské specializaci konkrétního zákazníka.
Z grafické podoby tiskovin jednotlivých divizí jsme také odvodili návrhy elektronických či tištěných newspaperů. Z nich jsme zatím realizovali newspaper BioTrendy divize Laboratorní medicína.
Zadání: Firemní tiskoviny BioVendor
Výstup: Přehledné, graficky odlišené tiskoviny jednotlivých divizí, vycházející ze snadno identifikovatelné korporátní grafiky.