BioVendor – firemní tiskoviny

Od roku 2006 jsme pro společnost BioVendor připravili již celou řadu firemních tiskovin. Jejich cílem je reprezentativní a přehledné představení sortimentu jednotlivých divizí společnosti. Tiskoviny všech divizí spojují jednotné korporátní grafické prvky: technicistní čárová grafika, šipka různých velikostí, přehledný čtvercový formát, čistota designu, vzdušná kompozice.

Jednotlivým divizím jsou pak přizpůsobeny grafické prvky používané na titulních a vnitřních stranách:

  1. Pro Laboratorní medicínu jsme zvolili velké fotografie přístrojů a detaily produktů nebo makrofotografie některých produktů a vektorové ilustrace.
  2. Divize Research and Diagnostics klade velký důraz na výzkum a vývoj. Z toho vychází i technicistní šedá nebo stříbrná barva a ilustrační kresby inspirované reálným mikrosvětem.
  3. Protože pro divizi Klinické produkty vytváříme prezentační tiskoviny s různými produktovými skupinami, zavedli jsme přehledné barevné odlišení tiskovin jednotlivých kategorií. Na titulních stranách jsou vždy použity koláže z fotografií prezentovaných produktů doplněné o technicistní čárovou grafiku. Pro tyto brožury jsme také připravili šanon se záložkami v barvách produktových skupin pro snadnou orientaci v sortimentu divize. Obsah šanonu lze také snadno uzpůsobit lékařské specializaci konkrétního zákazníka.

Z grafické podoby tiskovin jednotlivých divizí jsme také odvodili návrhy elektronických či tištěných newspaperů. Z nich jsme zatím realizovali newspaper BioTrendy divize Laboratorní medicína.

Zadání: Firemní tiskoviny BioVendor

Výstup: Přehledné, graficky odlišené tiskoviny jednotlivých divizí, vycházející ze snadno identifikovatelné korporátní grafiky.

Firemní tiskoviny
Firemní tiskoviny
Firemní tiskoviny
Firemní tiskoviny
Firemní tiskoviny
Firemní tiskoviny
Firemní tiskoviny
Firemní tiskoviny
Firemní tiskoviny
Firemní tiskoviny
Firemní tiskoviny
Firemní tiskoviny