BioVendor – web divize Klinické produkty

Jako součást podpory prodeje divize Klinické produkty jsme vytvořili také její internetovou prezentaci. Cílem bylo usnadnit zákazníkovi přístup k informacím o nabízených produktech. Cílovou skupinou jsou opět specialisté pracující s medicínskými technologiemi v nemocnicích i mimo ně.

Vytvořili jsme v rámci svého oboru informačně nadstandardní webové stránky, které obsahují velké množství informací o zdravotnických přístrojích, nástrojích a spotřebním materiálu. Potenciální zákazník zde na jednom místě nalezne většinu potřebných informací o daném produktu – od technických specifikací přes ukázkové snímky a screenshoty až po videozáznamy z operací. Snadno a rychle může kontaktovat produktového manažera nebo obchodního zástupce a prostřednictvím jednoduchého formuláře si například domluvit vyzkoušení produktu.

Pro snadnou identifikaci stránek vychází jejich grafické zpracování z korporátního designu divize Klinické produkty a společných korporátních prvků. Výrazné jsou barevné šipky, které odpovídají barevnému odlišení kategorií produktů divize a které stránky zároveň projasňují a odlišují od běžných medicínských webů.

Stránky jsme spustili v lednu 2007 a zabezpečujeme jejich kompletní redakci a správu obsahu včetně všech textů a fotografií. Nejsilnější stránkou prezentace je SEO – po zadání výrazů jako ultrasonografie, endoskopy nebo spotřební zdravotnický materiál se odkazy na BioVendor ve vyhledávačích zobrazují na prvních místech.

Zadání: Internetová prezentace divize Klinické produkty

Výstup: Přehledné a informačně bohaté webové stránky se snadno identifikovatelnou korporátní grafikou. Díky promyšlené SEO jsme po 4 měsících ostrého provozu dosáhli průměru 280 unikátních návštěv denně, který se nám i nadále daří udržovat.