BioVendor – CID a nové logo

Společnost BioVendor – Laboratorní medicína a.s. od 90. let vyráběla a distribuovala automatizace pro laboratoře. Okruh jejích zákazníků byl velmi omezený, důraz na korporátní identitu a grafiku proto nebyl vnímán jako prioritní. V roce 2006 přibyla ke dvěma stávajícím divizím – Research and Diagnostics (vývoj protilátek a rekombinantních proteinů, několik poboček po celém světě) a Laboratorní medicína (vše pro manuální i automatizovanou in vitro diagnostiku) – nová divize Klinické produkty. Portfolio sortimentu divize Klinické produkty zasahuje do mnoha lékařských oblastí, a proto i její cílová skupina je již o mnoho širší – zahrnuje všechny specializované lékaře z nemocnic i lékaře praktické. Tím vznikla potřeba spojit všechny tři divize pod společné logo a jednoznačně identifikovatelný vizuál.

Logo muselo být univerzálně použitelné, snadno zapamatovatelné a vyjadřovat hodnoty, které jsou pro společnost BioVendor zásadní. Těmi jsou neustálá snaha přinášet nové trendy, průběžné investice do výzkumu a vývoje a budování zázemí pro další rozvoj na poli medicínských technologií. Výsledné logo a manuál korporátní grafiky, který zahrnuje veškeré prvky společné pro všechny tři divize, předznamenal dlouhodobou spolupráci se společností BioVendor, která dodnes probíhá k oboustranné spokojenosti.

Zadání: Nové logo a korporátní grafika pro všechny tři divize společnosti BioVendor.

Výstup: Graficky čisté logo BioVendor, vycházející z hodnot společnosti, manuál korporátní grafiky, umožňující přehledně rozlišit jednotlivé divize.

CID a nové logo
CID a nové logo
CID a nové logo
CID a nové logo
CID a nové logo