Zelená hvězda

Zelená hvězda je největší sítí prodejen a výdejen zdravotnických prostředků. Byla založena společností B. Braun Medical s.r.o. v roce 2000 a v současné době je její součástí již 20 prodejen v České a Slovenské republice. Naším klientem se Zelená hvězda stala v březnu 2007. Dlouhodobým cílem projektu marketingové komunikace je zvýšení tržního podílu Zelené hvězdy v realizovaných poukazech předepsaných ambulantními lékaři. Naším společným úkolem bylo, aby se Zelená hvězda stala dominantním hráčem na tomto rostoucím trhu. Začali jsme proto důkladnou analýzou cílové skupiny a konkurenčního prostředí. Jejich poznání nám dovolilo navrhnout účinné způsoby komunikace.

Zadání: Zvýšení tržního podílu Zelené hvězdy v realizovaných poukazech předepsaných ambulantními lékaři

Výstup:

  1. PR web a elektronický katalog www.zelenahvezda.cz, obsahující velké množství konkrétních informací o produktech z nabídky Zelené hvězdy. Technické řešení e-shopu umožňuje řadu návazných programů a věrnostních benefitů. Projekt stále pokračuje a o jeho vývoji vás budeme průběžně informovat.
  2. Dvě vlny inzerce v nejvýznamnějších periodikách pro zdravotníky, zvyšující povědomí o řetězci Zelená hvězda a jeho hlavních benefitech.