B. Braun Avitum

V březnu roku 2007 jsme byli osloveni společností B. Braun a její divizí Avitum, která v Evropě provozuje několik dialyzačních center, abychom dali tvář jejímu novému programu Prázdninové dialýzy. Ten dialyzovaným pacientům poskytuje možnost strávit plnohodnotnou aktivní dovolenou v ČR i různých zahraničních destinacích.

Začali jsme podrobnou analýzou cílové skupiny. Zjistili jsme, že pacienti s onemocněním ledvin jsou často unavení a trpí nižší výkonností a sociálním vyloučením. Cílovou skupinu jsme tedy rozšířili také na osoby blízké, které často pacientům pomáhají zvládat jejich postižení.

Abychom Prázdninové dialýzy odlišili od konkurence, rozhodli jsme se poskytnout maximum informací o tom, jak jsou zahraniční dialyzační pobyty organizačně zajištěny, a prolomit tak možné obavy pacientů z toho, co je na pobytu čeká. Webovou prezentaci www.prazdninovedialyzy.cz jsme tedy koncipovali tak, aby byla intuitivní a jednoduchá, s pozitivně laděnou grafikou, obsahovala řadu relevantních informací a klíčových výrazů, a byla tak pro pacienty snadno nalezitelná. Požadavek srozumitelnosti a pocitu bezpečí se promítl také do zpracování FAQ i všech ostatních textů.

Následovat bude reklamní kampaň na dialyzační pobyty, které se uskuteční v roce 2008. O dalších aktivitách s tímto spojených budeme průběžně informovat.

Zadání: Propagace nového programu Prázdninové dialýzy divize B. Braun Avitum

Výstup: Internetová prezentace www.prazdninovedialyzy.cz, která je díky vhodnému užití klíčových slov snadno nalezitelná. Jednoduchá a snadno srozumitelná forma sdělení spolu s pozitivní grafikou pomáhají vzbudit pocit bezpečí a přibližují stránky cílové skupině.